Użytkownik po zakupie towaru może podjąć decyzję o jego zwrocie. Wypełnia formularz, ale przed jego dokończeniem (np. przed wyborem sposobu dostawy) zmienia decyzję i postanawia go zachować. Na chwil...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Pragnę zauważyć, że system odstąpienia od umowy (zgłaszania "zwrotów") ma pewną istotna wadę, a mianowicie ogranic...
Od 2 lat walczę w Allegro o naprawę tego błędu. Jestem mobilny i często jestem w różnych częściach kraju. Zmieniam wtedy adres do zwrotów, żeby zwroty trafiły pod mój planowany adres pobytu. Problem ...
Proponuję, żeby w momencie utworzenia zwrotu kupujący miał jasno podany nie tylko kod zwrotu do paczkomatu, ale też numer zwrotu. Tym bardziej, że sami piszecie, że jest to potrzebne i przydatne dla ...
Od dłuższego czasu obserwujemy przy zwrotach od Kupujących że wybierają pierwszy lepszy powód z listy czyli " nie pasuje mi" Z reguły dzwonimy i próbujemy dowiedzieć się co jest przyczyną faktyczną g...
Mam do Allegro pewna sugestię dotyczącą zwrotów. Jak wiadomo, jeśli sprzedawane produkty są przygotowywane na zamówienie, my jako sprzedawcy mamy prawo wyłączyć możliwość zwrotu. Tak jest z naszymi p...
Jako sprzedawca uważam iż zwrot powinien być "tylko i wyłącznie całego" zakupu, wcale albo na własny koszt. Coraz więcej cwaniaków jest, którzy zakupują byle co byle osiągnąć limit smart. - po czym b...
Od kilku dni mamy promocje smart od 30 zł. I u nas przy drobiazgach takie zamówienia 30-45 zł trafiają sie dośc często Byc moze warto to wykorzystać i na stałe wprowadzić u sługe Mini Smart ???? Na c...
Poprawnie pomoc i regulaminy bo tworzą zamieszanie !!! https://allegro.pl/pomoc/artykul/polityka-zwrotow-na-allegro-q0yPaBXLrhD sprzedający powinien zwrócić Ci wpłatę niezwłocznie po otrzymaniu i spr...
Kupujący zdecydował się zwrócić produkt, odesłał go InPostem (jak się domyślam - w ramach zwrotu Smart). Okazało się, że był to kurier, przynajmniej do mnie paczkę dostarczał kurier. I tu ciekawostka...
Klient zwraca konkretne ilości pozycji z zamówienia a po kliknięciu "decyzja zwrotowa -> zwróć wybraną kwotę" muszę zaznaczać od nowa to samo co kupujący zaznaczył w zwrocie. Dlaczego domyślnie ni...
Aktualnie zamawiając przedmiot z dostawą do Automatu Poczty Polskiej i jego odebraniu z tego automatu, mam możliwość zwrotu przedmiotu również przez Pocztę Polską, ale niestety wygenerowana etykieta ...
Kilka miesięcy temu pisałem o tym z konsultantem ale nic nie jest zrobione z tym, chciałbym żeby allegro poprawiło strukturę formularza zwrotu w pdf, po pierwsze dane sprzedającego zajmują 1/3 strony...
Kupujący chcąc zwrócić towar sprzedawcy powinien wybierać termin dostawy zwrotu sprzedawcy. Terminy powinny być ustalane przez sprzedawcę, czyli na koncie sprzedawcy utworzyć możliwość wprowadzania k...
Zgłaszam sugestię, aby w zakładce "Warunki zwrotów" można było ustawić, że Sprzedający pokrywa koszt zwrotu, jeśli zamówienie jest z zagranicy. Obecnie nie ma rozbicia na Polskę i zagranicę.
Użytkownik po zakupie towaru może podjąć decyzję o jego zwrocie. Wypełnia formularz, ale przed jego dokończeniem (np. przed wyborem sposobu dostawy) zmienia decyzję i postanawia go zachować. Na chwil...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Pragnę zauważyć, że system odstąpienia od umowy (zgłaszania "zwrotów") ma pewną istotna wadę, a mianowicie ogranic...
Od 2 lat walczę w Allegro o naprawę tego błędu. Jestem mobilny i często jestem w różnych częściach kraju. Zmieniam wtedy adres do zwrotów, żeby zwroty trafiły pod mój planowany adres pobytu. Problem ...
Proponuję, żeby w momencie utworzenia zwrotu kupujący miał jasno podany nie tylko kod zwrotu do paczkomatu, ale też numer zwrotu. Tym bardziej, że sami piszecie, że jest to potrzebne i przydatne dla ...
Od dłuższego czasu obserwujemy przy zwrotach od Kupujących że wybierają pierwszy lepszy powód z listy czyli " nie pasuje mi" Z reguły dzwonimy i próbujemy dowiedzieć się co jest przyczyną faktyczną g...
Mam do Allegro pewna sugestię dotyczącą zwrotów. Jak wiadomo, jeśli sprzedawane produkty są przygotowywane na zamówienie, my jako sprzedawcy mamy prawo wyłączyć możliwość zwrotu. Tak jest z naszymi p...
Jako sprzedawca uważam iż zwrot powinien być "tylko i wyłącznie całego" zakupu, wcale albo na własny koszt. Coraz więcej cwaniaków jest, którzy zakupują byle co byle osiągnąć limit smart. - po czym b...
Od kilku dni mamy promocje smart od 30 zł. I u nas przy drobiazgach takie zamówienia 30-45 zł trafiają sie dośc często Byc moze warto to wykorzystać i na stałe wprowadzić u sługe Mini Smart ???? Na c...
Poprawnie pomoc i regulaminy bo tworzą zamieszanie !!! https://allegro.pl/pomoc/artykul/polityka-zwrotow-na-allegro-q0yPaBXLrhD sprzedający powinien zwrócić Ci wpłatę niezwłocznie po otrzymaniu i spr...
Kupujący zdecydował się zwrócić produkt, odesłał go InPostem (jak się domyślam - w ramach zwrotu Smart). Okazało się, że był to kurier, przynajmniej do mnie paczkę dostarczał kurier. I tu ciekawostka...
Klient zwraca konkretne ilości pozycji z zamówienia a po kliknięciu "decyzja zwrotowa -> zwróć wybraną kwotę" muszę zaznaczać od nowa to samo co kupujący zaznaczył w zwrocie. Dlaczego domyślnie ni...
Aktualnie zamawiając przedmiot z dostawą do Automatu Poczty Polskiej i jego odebraniu z tego automatu, mam możliwość zwrotu przedmiotu również przez Pocztę Polską, ale niestety wygenerowana etykieta ...
Kilka miesięcy temu pisałem o tym z konsultantem ale nic nie jest zrobione z tym, chciałbym żeby allegro poprawiło strukturę formularza zwrotu w pdf, po pierwsze dane sprzedającego zajmują 1/3 strony...
Kupujący chcąc zwrócić towar sprzedawcy powinien wybierać termin dostawy zwrotu sprzedawcy. Terminy powinny być ustalane przez sprzedawcę, czyli na koncie sprzedawcy utworzyć możliwość wprowadzania k...
Zgłaszam sugestię, aby w zakładce "Warunki zwrotów" można było ustawić, że Sprzedający pokrywa koszt zwrotu, jeśli zamówienie jest z zagranicy. Obecnie nie ma rozbicia na Polskę i zagranicę.
Od 2 lat walczę w Allegro o naprawę tego błędu. Jestem mobilny i często jestem w różnych częściach kraju. Zmieniam wtedy adres do zwrotów, żeby zwroty trafiły pod mój planowany adres pobytu. Problem ...
Użytkownik po zakupie towaru może podjąć decyzję o jego zwrocie. Wypełnia formularz, ale przed jego dokończeniem (np. przed wyborem sposobu dostawy) zmienia decyzję i postanawia go zachować. Na chwil...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Pragnę zauważyć, że system odstąpienia od umowy (zgłaszania "zwrotów") ma pewną istotna wadę, a mianowicie ogranic...
Proponuję, żeby w momencie utworzenia zwrotu kupujący miał jasno podany nie tylko kod zwrotu do paczkomatu, ale też numer zwrotu. Tym bardziej, że sami piszecie, że jest to potrzebne i przydatne dla ...
Od dłuższego czasu obserwujemy przy zwrotach od Kupujących że wybierają pierwszy lepszy powód z listy czyli " nie pasuje mi" Z reguły dzwonimy i próbujemy dowiedzieć się co jest przyczyną faktyczną g...
Mam do Allegro pewna sugestię dotyczącą zwrotów. Jak wiadomo, jeśli sprzedawane produkty są przygotowywane na zamówienie, my jako sprzedawcy mamy prawo wyłączyć możliwość zwrotu. Tak jest z naszymi p...
Jako sprzedawca uważam iż zwrot powinien być "tylko i wyłącznie całego" zakupu, wcale albo na własny koszt. Coraz więcej cwaniaków jest, którzy zakupują byle co byle osiągnąć limit smart. - po czym b...
Od kilku dni mamy promocje smart od 30 zł. I u nas przy drobiazgach takie zamówienia 30-45 zł trafiają sie dośc często Byc moze warto to wykorzystać i na stałe wprowadzić u sługe Mini Smart ???? Na c...
Poprawnie pomoc i regulaminy bo tworzą zamieszanie !!! https://allegro.pl/pomoc/artykul/polityka-zwrotow-na-allegro-q0yPaBXLrhD sprzedający powinien zwrócić Ci wpłatę niezwłocznie po otrzymaniu i spr...
Kupujący zdecydował się zwrócić produkt, odesłał go InPostem (jak się domyślam - w ramach zwrotu Smart). Okazało się, że był to kurier, przynajmniej do mnie paczkę dostarczał kurier. I tu ciekawostka...
Klient zwraca konkretne ilości pozycji z zamówienia a po kliknięciu "decyzja zwrotowa -> zwróć wybraną kwotę" muszę zaznaczać od nowa to samo co kupujący zaznaczył w zwrocie. Dlaczego domyślnie ni...
Aktualnie zamawiając przedmiot z dostawą do Automatu Poczty Polskiej i jego odebraniu z tego automatu, mam możliwość zwrotu przedmiotu również przez Pocztę Polską, ale niestety wygenerowana etykieta ...
Kilka miesięcy temu pisałem o tym z konsultantem ale nic nie jest zrobione z tym, chciałbym żeby allegro poprawiło strukturę formularza zwrotu w pdf, po pierwsze dane sprzedającego zajmują 1/3 strony...
Kupujący chcąc zwrócić towar sprzedawcy powinien wybierać termin dostawy zwrotu sprzedawcy. Terminy powinny być ustalane przez sprzedawcę, czyli na koncie sprzedawcy utworzyć możliwość wprowadzania k...
Zgłaszam sugestię, aby w zakładce "Warunki zwrotów" można było ustawić, że Sprzedający pokrywa koszt zwrotu, jeśli zamówienie jest z zagranicy. Obecnie nie ma rozbicia na Polskę i zagranicę.
Mam do Allegro pewna sugestię dotyczącą zwrotów. Jak wiadomo, jeśli sprzedawane produkty są przygotowywane na zamówienie, my jako sprzedawcy mamy prawo wyłączyć możliwość zwrotu. Tak jest z naszymi p...
Jako sprzedawca uważam iż zwrot powinien być "tylko i wyłącznie całego" zakupu, wcale albo na własny koszt. Coraz więcej cwaniaków jest, którzy zakupują byle co byle osiągnąć limit smart. - po czym b...
Użytkownik po zakupie towaru może podjąć decyzję o jego zwrocie. Wypełnia formularz, ale przed jego dokończeniem (np. przed wyborem sposobu dostawy) zmienia decyzję i postanawia go zachować. Na chwil...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Pragnę zauważyć, że system odstąpienia od umowy (zgłaszania "zwrotów") ma pewną istotna wadę, a mianowicie ogranic...
Od kilku dni mamy promocje smart od 30 zł. I u nas przy drobiazgach takie zamówienia 30-45 zł trafiają sie dośc często Byc moze warto to wykorzystać i na stałe wprowadzić u sługe Mini Smart ???? Na c...
Poprawnie pomoc i regulaminy bo tworzą zamieszanie !!! https://allegro.pl/pomoc/artykul/polityka-zwrotow-na-allegro-q0yPaBXLrhD sprzedający powinien zwrócić Ci wpłatę niezwłocznie po otrzymaniu i spr...
Kupujący zdecydował się zwrócić produkt, odesłał go InPostem (jak się domyślam - w ramach zwrotu Smart). Okazało się, że był to kurier, przynajmniej do mnie paczkę dostarczał kurier. I tu ciekawostka...
Proponuję, żeby w momencie utworzenia zwrotu kupujący miał jasno podany nie tylko kod zwrotu do paczkomatu, ale też numer zwrotu. Tym bardziej, że sami piszecie, że jest to potrzebne i przydatne dla ...
Klient zwraca konkretne ilości pozycji z zamówienia a po kliknięciu "decyzja zwrotowa -> zwróć wybraną kwotę" muszę zaznaczać od nowa to samo co kupujący zaznaczył w zwrocie. Dlaczego domyślnie ni...
Aktualnie zamawiając przedmiot z dostawą do Automatu Poczty Polskiej i jego odebraniu z tego automatu, mam możliwość zwrotu przedmiotu również przez Pocztę Polską, ale niestety wygenerowana etykieta ...
Od dłuższego czasu obserwujemy przy zwrotach od Kupujących że wybierają pierwszy lepszy powód z listy czyli " nie pasuje mi" Z reguły dzwonimy i próbujemy dowiedzieć się co jest przyczyną faktyczną g...
Kilka miesięcy temu pisałem o tym z konsultantem ale nic nie jest zrobione z tym, chciałbym żeby allegro poprawiło strukturę formularza zwrotu w pdf, po pierwsze dane sprzedającego zajmują 1/3 strony...
Kupujący chcąc zwrócić towar sprzedawcy powinien wybierać termin dostawy zwrotu sprzedawcy. Terminy powinny być ustalane przez sprzedawcę, czyli na koncie sprzedawcy utworzyć możliwość wprowadzania k...
Od 2 lat walczę w Allegro o naprawę tego błędu. Jestem mobilny i często jestem w różnych częściach kraju. Zmieniam wtedy adres do zwrotów, żeby zwroty trafiły pod mój planowany adres pobytu. Problem ...
Zgłaszam sugestię, aby w zakładce "Warunki zwrotów" można było ustawić, że Sprzedający pokrywa koszt zwrotu, jeśli zamówienie jest z zagranicy. Obecnie nie ma rozbicia na Polskę i zagranicę.